marți, 23 noiembrie 2010

Dupa o vreme!

Imi cer scuze pentru aceasta pauza in care nu am mai scris nimic, am fost ocupata cu invatatul mersului in carje :).
Am trecut printr-o perioada destul de grea ..hipercalcemie+pneomonie+chimio= 3 saptamani de stat la pat.. totusi ma bucur ca  dupa aceasta perioada .groaznica , acum ma pot da jos din pat...iar carjele fac minuni :).
Saptamana aceasta urmeaza sa fac urmatoarea cura de chimio si iar analize CT...doctorul spune ca raspund la tratament si ca rezultatele de pana acum sunt imbucuratoare...sa dea Dumnezeu!

Va multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi...pentru mine este foarte important!

3 comentarii:

  1. o sa fie totul super ok...multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Natalia. Sunt Rodica, vechea ta vecina din bl. 306-307 de la scara 5. Eu si Magda, sora mea abia azi am aflat despre tine. Alina....cred ca o stii si pe ea, vacina de la et. 4 mi-a trimis linkul asta. NU imi vine sa cred ce am citit despre tine. Sa te ajute Dumnezeu sa treci cu bine peste incercarea asta grea. Viata mea s-a schimbat. Am plecat din Militari...in Dristor. Am 2 fetite, una de 4 ani (Mara) si alta de 9 luni (Daria), un cabinet de conta si o viata plina. Se pare ca si tu ai trecut prin multe. Povesteste-mi mai multe despre tine.
    Pana atunci iti urez putere sa lupti si clipe de liniste si bucurii.

    Rodica

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare teribil de rau pentru aceasta tragedie.
    Transmit condoleante familiei.

    Mihai Gherman

    RăspundețiȘtergere